שלב א'- ינקות |
1 |
אני מאמין- מבוא לשיטת ורדי |
סוגי אינטיליגנציות- טרום הריון |
טרוםהריון |
הריון |
לידה |
כללי בסיס לעבודה עם תינוקות |
|
2 |
רפלקסים |
המערכת הטקטילית |
זקיפת גב |
אחיזת תינוק |
תינוקות- טיפים לשינה |
סיכום מונחים כלליים תינוקות שנה ראשונה |
|
3 |
דגשים בטיחותיים לעבודה עם תינוקות |
ציוד לעבודה עם תינוקות |
שלבי ההתפתחות מלידה עד גיל חודשיים |
מעכבי התפתחות לא טבעיים |
מעכבי התפתחות טבעיים |
|
|
4 |
מודעות גוף תינוקות |
הבשלה ראייתית מאוחרת |
שלבי ההתפתחות מחודשיים עד חצי שנה
כולל מערכת ההצלבה |
מערכת ההפרדות אצל תינוקות |
הרחבה- התפתחות מערכת ההצלבה |
הרחבה- התפתחות התפיסה המרחבית |
"פשוט להתפתח"- סרט הדרכה שיטת ורדי |
5 |
טורטוקוליס- תיאוריה |
פרוטוקול טיפול טורטיקוליס |
הדגמת טכניקה השכבה על הבטן של תינוקת
בת 6 שבועות שמסרבת |
|
|
|
|
6 |
טורטוקוליס- הדגמת טיפול.א. פגישה 1 |
טורטוקוליס- הדגמת טיפול
א. פגישה 2 |
טורטוקוליס- הדגמת טיפול
א. פגישה 3 |
טורטוקוליס- הדגמת טיפול
א. פגישה 4 |
|
|
|
7 |
טורטוקוליס- הדגמת טיפולאמ. פגישה 1 |
טורטוקוליס- הדגמת טיפול
אמ. פגישה 2 |
טורטוקוליס- הדגמת טיפול
אמ. פגישה 3 |
טורטוקוליס- הדגמת טיפול
אמ. פגישה 4 |
|
|
|
8 |
טורטוקוליס- הדגמהג.פ. 1 |
טורטוקוליס הדגמה
ג.פ 2 |
סיכום הדגמה טורטוקוליס
ג.פ וענבל שמיר |
|
|
|
|
9 |
ריפלוקס |
פרוטוקול העבודה בריפלוקס |
הדגמת אבחון- ריפלוקס תינוק בן 4 חודשים |
פרוטוקול רפלקס מורו
ההשלכות לתינוק "שנתקע" בו |
|
|
|
10 |
ריפלוקס וטורטיקוליס- מפגש ראשון תינוקות
בת 3 חודשים |
מפגש שני- בת 3 חודשים- ריפלוקס |
מפגש 3- בת 3 חודשים- ריפלוקס |
מפגש רביעי- בת 3 חודשים- ריפלוקס |
מפגש חמישי- תינוקת ריפלוקס |
|
|
11 |
מפגש 1- ת. תינוקת בת 7 חודשים
איחור התפתחותיבעקבות "התקעות" ברפלקס מורו |
מפגש 2- ת.- תינוקת בת 7 חודשים
איחור התפתחותי |
מפגש 3- ת.- תינוקת בת 7 חודשים
איחור התפתחותי |
מפגש 4- ת.- תינוקת
איחור התפתחותי (תחילת זחילה) |
מפגש 5- ת.- תינוקת איחור התפתחותי
קידום זחילה |
מפגש 6- ת.- תינוקת איחור התפתחותי
התהפכות ראשונה (9.3.16) |
וידאו ערוך- סיכום 6 מפגשים של ת.
תינוקת איחור התפתחותי. |
12 |
ת.- מפגש מעקב בגיל שנתיים.
שנה וארבעה חודשים אחרי סיום המפגשים הקודמים |
|
|
|
|
|
|
13 |
התהפכות וסיבוב ציר |
מבוא לבעיות בטן |
מבוא- היפוטוניה והשלכותיה |
|
|
|
|
14 |
הדגמת אבחון ה. א-
תינוקת בת 3 חודשיםהיפוטוניהקשה |
פגישת מעקב ה. א.
בת 7 חודשים היפוטוניה קשה (7.4.16) |
פגישת מעקב 3 ה. א (זחילה)
בת 10 חודשים (29.6.16) |
|
|
|
|
15 |
הדגמת אבחון תינוקת בת 9 חודשים
היפוטוניה קשה (גיל מתוקן 7 חודשים) חלק א |
חלק ב' תינוקת בת 9 חודשים
היפוטוניה קשה |
מבנה טיפול שלב א'
תינוקת היפוטוניה קשה |
פגישת מעקב- תינוקת היפוטוניה קשה
17.4.16 |
בניית מערך טיפול לאחר פגישת מעקב
17.4.16 |
פגישת מעקב 3 תינוקות היפוטונית קשה
3.8.16 + סיכום והמשך מערך טיפול |
|
16 |
תאורית האבחון וכתיבת דוח
טרום זחילה |
מספר הטיפולים המומלץ לגילאי 0-5
בהתאם לסוג הבעיה |
שלבי ההתפתחות גילאי 6-8 חודשים
חלק א |
שלבי ההתפתחות גילאי 8 חודשים עד הליכה |
הכנה לישיבה- תרגילים מעשיים
בשיטת ורדי |
הכנה לזחילה- תרגילים מעשיים
בשיטת ורדי כולל חינוך מיוחד |
|
17 |
אבחון תינוק ללא איחור התפתחותי |
אבחון תינוק עם איחור התפתחותי טרום זחילה |
אבחון תינוק עם איחור התפתחותי- משלב זחילה |
|
|
|
|
18 |
מבוא לסדנת זוחלים- מבנה החדר |
הדגמה לסדנת זוחלים 1 |
|
|
|
|
|
19 |
תרגול עצמי קואורדינציה- מערכת ההצלבה |
תרגול עצמי קואורדינציה- הפרדות |
תרגול עצמי קואורדינציה- תפיסה מרחבית |
אחריות הורית |
|
|
|
20 |
סדנה מעשית- זוחלים 2 זחילה מורכבת |
טיפים להורים בסדנאות תינוקות |
|
|
|
|
|
21 |
הדגמת אבחון תינוק בן 5 וחצי חודשים
קלמזיות בישיבה וזחילה |
גמישות יתר מהי |
|
|
|
|
|
22 |
הדגמת אבחון חלק א'- א.. תינוק בן 5 וחצי חודשים
תחילת זחילה |
הדגמת אבחון חלק ב'- א..
תחילת זחילה |
|
|
|
|
|
23 |
הדגמת אבחון חלק א' תינוקת בת חצי שנה
נ. |
הדגמת אבחון חלק ב' תינוקת בת חצי שנה
נ. |
סיכום אבחון- נ. |
|
|
|
|
24 |
מבוא לסדנת חדר סנסומוטורי |
סדנת חדר סנסומוטורי חלק א' |
סדנת חדר סנסומוטורי חלק ב' |
|
|
|
|
25 |
סדנת זוחלים אחרונה- אימון עמידה וישיבה |
סיכום סדנת זוחלים אחרונה- אימון עמידה וישיבה |
תרגול הליכה מתקדמת |
הדגמת אימון הליכה והבנה קוגניטיבית |
|
|
|
26 |
הדגמת אבחון- נ. בת 10 חודשים
קושי בזחילה ויציאה מעמידה |
פולו אפ אחרי חודש מהאבחון - נ. בת 11 חודשים |
|
|
|
|
|
27 |
הדגמת אבחון חלק א'- פעוט בן שנתיים וחודש
גמישות יתר במפרק כף הרגל- קושי בהליכה |
הדגמת אבחון חלק ב'- פעוט בן שנתיים וחודש
גמישות יתר במפרק כף הרגל- קושי בהליכה |
|
|
|
|
|
28 |
סופר ויז'ן איחור התפתחותי חלק א' - ע. בן 9 חודשים
קושי התפתחותי מוטורי וקוגניטיבי |
סופר ויז'ן איחור התפתחותי חלק ב'- ע. בן 9 חודשים
קושי התפתחותי מוטורי וקוגניטיבי |
סיכום סופר ויז'ן איחור התפתחותי- ע. בן 9 חודשים
קושי מוטורי וקוגניטיבי |
מפגש מעקב ע. אחרי 7 חודשים
בן שנה וארבעה חודשים |
|
|
|
29 |
שלבי התפתחות העמידה וההליכה |
תרגול הליכה מתקדמת פעוטות |
פרטוקול הטיפול בתינוקות במקרים של
איריטיבל ספסטיק בייבי והיפר טוניק
(אי הבשלה של המערכת העיצבית והחושית) |
|
|
|
|
30 |
הדגמת אבחון ממוקד לתינוק בשל סיבת פנייה אחת |
סיכום מספר הטיפולים הנדרשים לתינוק לפי סוג בעיה |
|
|
|
|
|
31 |
הדגמת אבחון- תינוק היפוטוני וגמישות יתר בן שנה |
תינוק היפוטוני וגמישות יתר- מפגש אחרי חודשיים |
|
|
|
|
|
32 |
מבוא והדגמת אבחון- ג.
בת שנהו-4 חודשים ריפלוקס סמוי |
סיכום אבחון ומערך טיפול- ג. |
|
|
|
|
|
33 |
מבוא למבדק תינוקת בת חצי שנה- אירוע מוחי |
מבדק תינוקות בת חצי שנה- אירוע מוחי |
מערך הטיפול- תינוקת בת חצי שנה- אירוע מוחי |
|
|
|
|
שלב ב'- גילאי שנה וחצי עד שש |
1 |
מודעות גוף- הסבר המושג |
מודעות גוף- הקשר לעיניים |
מודעות גוף- עקרונות העבודה |
ויסות |
|
|
|
2 |
התפתחות המערכת הטקטילית והסנסומוטורית |
חשיפה נכונה התפתחותית למערכת הסנסומוטורית |
היפר סנסטיביות- הצפה של המערכת הטקטילית |
תת תחושתיות |
|
|
|
3 |
קו אמצע ועמוד שידרה חלק א' |
קו אמצע ועמוד שידרה חלק ב' |
קו אמצע ועמוד שידרה- הדגמה |
|
|
|
|
4 |
מערכת ההצלבה מלידה עד גיל 5 |
מערכת ההצלבה- היכולת המצופה עד גיל 5 |
מערכת ההצלבה- עקרונות העבודה |
|
|
|
|
5 |
תפיסה מרחבית+ הבנה תבניתית+מערכת המעגלים
לגילאי הליכה עד 5 |
תפיסה מרחבית- טכניקות עבודה לגיל הרך |
גמילה- גילאי שנה וחצי ומעלה |
|
|
|
|
6 |
גישות עבודה משלב הליכה ומעלה |
רעיונות לתרגול בבית כשגרת חיים |
זיהוי תכונות אופי- "לופ אחורי, לופ קדמי" ופרפקציוניז'ם |
"לופים"- טיפול מעשי בדימיון מודרך |
|
|
|
7 |
תאורית מערכת המעגלים |
מערכת המעגלים- רעיונות מעשיים |
|
|
|
|
|
8 |
גרפומוטוריקה פעוטות |
גרפומוטוריקה גילאי 3-5 |
גרפומוטוריקה- דוגמאות ציורי ילדים |
גרפומוטוריקה ילדים- מעשי |
|
|
|
9 |
מוטוריקה עדינה- גיל הרך |
מוטוריקה עדינה- חינוך מיוחד |
|
|
|
|
|
10 |
מערכת ההפרדות- גילאי הליכה ומעלה |
התפתחות המערכת הטקטילית- גילאים מתקדמים |
|
|
|
|
|
11 |
ADHD- תסמיני הליבה והשלכות משניות |
ADHD- גורמים פיזיולוגיים וגורמים סביבתיים |
ADHD- עקרונות שיטת ורדי |
|
|
|
|
12 |
זיכרון- עיקרון הרצף עד גיל 5 |
רצפים- תרגול מעשי עד גיל 5 |
|
|
|
|
|
13 |
פריקת מתחים- ילדים |
הפנמה- סיום שלב בטיפול |
|
|
|
|
|
14 |
תאורית האבחון גילאי שנה וחצי עד חמש |
תאורית האבחון גילאי שנה וחצי עד חמש
טפסי האבחון המעשי |
בניית מערך הטיפול לגילאי שנה וחצי עד חמש |
|
|
|
|
15 |
סדנאות מעשיות בגני ילדים- תאוריה |
סדנאות מעשיות בגני ילדים- איך בונים סדנה |
|
|
|
|
|
16 |
סדנה מעשית גן ילדים 1 |
סדנה מעשית גן ילדים 2 |
סדנה מעשית גן ילדים 3 |
מבוא לסדנה 4 בגן ילדים |
סדנה מעשית גן ילדים 4 |
מבוא לסדנה 5 בגן ילדים |
סדנה מעשית גן ילדים 5 |
17 |
מבוא לסדנה 6 גן ילדים |
סדנה מעשית גן ילדים 6 |
מבוא לסדנה 7 גן ילדים |
סדנה מעשית גן ילדים 7 |
|
|
|
18 |
רעיונות מעשיים לטיפול 1
טל אייזן |
רעיונות מעשיים לטיפול 2
טל אייזן |
רעיונות מעשיים לטיפול 3
טל אייזן |
רעיונות מעשיים לטיפול 4
טל אייזן |
רעיונות מעשיים לטיפול 5
טל אייזן |
|
|
19 |
הדגמת אבחון- פעוט בן שנה ועשרה חודשים (הכל תקין) |
|
|
|
|
|
|
20 |
הדגמת אבחון- פעוט בן שנתיים- התפרצויות זעם |
סיכום אבחון פעוט בן שנתיים- התפרצויות זעם |
מערך הטיפול- פעוט בן שנתיים- התפרצויות זעם |
|
|
|
|
21 |
הדגמת אבחון א.- בת שנתיים ועשרה חודשים- בעיות גמילה |
פגישת מעקב א.- אחרי שנה |
|
|
|
|
|
22 |
הדגמת אבחון- בן שנתיים וארבעה חודשים |
|
|
|
|
|
|
23 |
מבוא לאבחון- כ.- בן 3 וחצי בעית גמילה וקשיים מורכבים |
האבחון המעשי- כ.- בן 3 וחצי |
סיכום האבחון עם אמו של כ. |
מערך הטיפול- כ. בן 3 וחצי |
|
|
|
24 |
הדגמת אבחון- א.- בן חמש ADHD |
מערך הטיפול- א.- בן חמש ADHD |
|
|
|
|
|
25 |
הדגמת אבחון ר. ג.- בן 4.
היפטוניה, קלמזיות ועוד. |
סיכום אבחון ובניית מערך טיפול ר. ג.- בן 4 |
פולו אפ ר.ג אחרי 8 חודשי טיפול |
|
|
|
|
26 |
הדגמת אבחון- א.- בן חמש
מסורבלות תנועתית |
|
|
|
|
|
|
27 |
מבוא לאבחון ר.ב בת 5 אפרקסיה שפתית |
הדגמת האבחון ר.ב בץ 5 אפרקסיה שפתית |
מערך הטיפול ר.ב בת 5 אפרקסיה שפתית |
מילוי טופס המבדק ר.ב בת 5 אפרקסיה שפתית |
סיכום האבחון ר.ב בת 5 אפרקסיה שפתית |
|
|
28 |
חינוך מיוחד מבוא |
חינוך מיוחד- תאוריית האבחון |
חינוך מיוחד- תינוקות |
חינוך מיוחד- פיגור |
חינוך מיוחד- טורט |
חינוך מיוחד- מאיטוניק דיסטרופי |
חינוך מיוחד- קורנליה דלנגה |
29 |
חינוך מיוחד- תסמונת דאון |
חינוך מיוחד- תסמונת ווילאמס |
|
|
|
|
|
30 |
אבחון חינוך מיוחד ז.- פעוט בן שנה ועשרה חודשים
תסמונת דאון |
המשך אבחון ז.- תסמונת דאון |
סיכום אבחון ובניית מערך טיפול- ז. בן שנה ועשרה
חודשים- תסמונת דאון |
פולו אפ אחרי 4 חודשים של ז.- תסמונת דאון |
פגישת מעקב 2 ז.- תסמונת דאון
23.12.16 |
מערך טיפול להמשך- ז.- תסמונת דאון |
|
31 |
מבוא לאבחון ילדה בת 5 תסמונת דאון |
אבחון בת 5 תסמונת דאון |
סיכום האבחון ובניית מערך הטיפול שלב א'
תסמונת דאון בת 5 |
פגישת מעקב לטיפול ילדת תסמונת דאון
אחרי חצי שנה (16.7.16) |
פגישת מעקב 2- ילדת תסמונת דאון
23.12.16 |
|
|
32 |
חינוך מיוחד- תסמונת ווילאמס
מבוא לאבחון- מ.- בת 3 ו- 4 חודשים |
חינוך מיוחד- תסמונת ווילאמס
אבחון- מ.- בת 3 ו- 4 חודשים |
חינוך מיוחד- תסמונת ווילאמס
מערך הטיפול של מ. בת 3 ו- 4 חודשים |
חינוך מיוחד תסמונת ווילאמס
פולו אפ- מ. אחרי 8 חודשים (6.6.16) |
מ.- תסמונת ווילאמס
פגישת מעקב 13.2.17 |
|
|
33 |
חינוך מיוחד- תסמונת ווילאמס
אבחון מ. כ- בן 6 |
חינוך מיוחד- תסמונת ווילאמס
מערך הטיפול- מ. כ בן 6 |
|
|
|
|
|
34 |
מבוא למבדק- ר. בן 5
תסמונת וויליאמס |
הדגמת מבדק ר. בן 5
תסמונת וויליאמס |
מערך הטיפול- ר. בן 5
תסמונת וויליאמס |
|
|
|
|
35 |
חינוך מיוחד PDD (אוטיז'ם)
הדגמת אבחון- י. פעוט בן שנה וחודשיים |
חינוך מיוחד- PDD פולו אפ והדגמת טיפול
י. אחרי 4 שנים (בן 5) |
|
|
|
|
|
36 |
מבוא לאבחון ס.- בן שנתיים וחצי
תסמונת דאון |
אבחון ס.- פעוט בן שנתיים
תסמונת דאון |
מערך טיפול- ס. בן שנתיים וחצי
תסמונת דאון |
|
|
|
|
37 |
סיכום המערכות והרצף ההתפתחותי משלב הליכה
עצמאית ועד גיל 5 |
כיצד חש ילד בחינוך המיוחד |
הכנה לכיתה א'- מבוא לרמה נדרשת |
|
|
|
|
38 |
רעיונות לתרגילים לגיל הרך |
תרגילים עצמיים לשיפור הקוארדינציה |
תרגולים מעשיים (בלון אורז וכו') |
סיכום וכללים לעבודה- סיום לימודים |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
שלב ג'- תאורית הטיפול והאבחון לגילאי 6 ומעלה |
1 |
עמוד שידרה |
מודעות גוף מעל גיל 5 |
מודעות גוף אופן העבודה |
|
|
|
|
2 |
מערכת ההצלבה מעל גיל 5 |
מערכת ההצלבה- עקרונות העבודה |
|
|
|
|
|
3 |
תפיסה מרחבית מעל גיל 5 |
דוגמאות מעשיות לעבודה על תפיסה מרחבית מעל גיל 5 |
לימוד שעון |
|
|
|
|
4 |
מערכת המעגלים מעל גיל 5 |
מערכת המעגלים- רעיונות עבודה מעשיים |
"לופים"- הטיפול המעשי בילדים |
|
|
|
|
5 |
שיווי משקל |
גרפומוטוריקה |
גרפומוטוריקה ילדים מעשי |
|
|
|
|
6 |
מוטוריקה עדינה מעל גיל 5 |
מוטוריקה עדינה חינוך מיוחד |
|
|
|
|
|
7 |
היפטוניה מעל גיל 5 |
הטיפול במצבים של טונוס שריר מוגבר מעל גיל 5 |
|
|
|
|
|
8 |
זיכרון- עיקרון הרצף מעל גיל 5 |
רצפים- תרגול מעשי מעל גיל 5 |
סיכום- מערכות הקואורדינציה בהקשר ליכולת
הקליטה והזיכרון |
|
|
|
|
9 |
כוח רצון |
הפרדות |
המערכת הסנסומוטורית מעל גיל 5 |
|
|
|
|
10 |
דמיון מודרך- מעשי, וכיצד מלמדים ילד לעשות בכיתה |
דמיון מודרך- חזרה |
פיתוח יכולת הקשב בהיבט קבוצתי ופרטני |
|
|
|
|
11 |
פריקת מתחים- ילדים |
פריקת מתחים- מבוגרים |
מבוגרים (18+) תרגילי כוח וקו אמצע |
|
|
|
|
12 |
גילאי 5-7- חיבור החומר. רמה מצופה ממערכות הקואורדינציה השונות |
|
|
|
|
|
|
13 |
תאורית האבחון גילאי 12 ומעלה חלק א |
תאורית האבחון גילאי 12 ומעלה חלק ב |
נוער ומבוגרים- האבחון המעשי |
|
|
|
|
14 |
הדגמת אבחון מעשי- בת 16 |
בניית מערך הטיפול- בת 16 |
|
|
|
|
|
15 |
הדגמת אבחון מעשי- בת 71 |
|
|
|
|
|
|
16 |
הדגמת אבחון בן 81 |
מערך טיפול/ תמיכה בן 81 |
הנחייה לתרגול בבית בן 81 |
פולו אפ לטיפול בן 81 אחרי 4 חודשים |
מערך טיפול שלב 2
בן 81 |
|
|
17 |
הדגמת אבחון מעשי- בת 32 עם דיסכלכוליה כולל סיכום ובניית מערך הטיפול |
|
|
|
|
|
|
18 |
הדגמת אבחון מעשי נער בן 15- ADHD כולל סיכום ובניית מערך הטיפול |
|
|
|
|
|
|
19 |
הדגמת אבחון- בת 13 (כיתה ז') תלמידה מצטיינת- בלק אאוטים וקשיי ארגון |
בת 13 תלמידה מצטיינת- סיכום האבחון ובניית מערך הטיפול |
|
|
|
|
|
20 |
תאורית האבחון גילאי 6-12 |
|
|
|
|
|
|
21 |
הדגמת אבחון מעשי- ס.- בת 11 עולה לכיתה ו' |
מערך טיפול ס. |
|
|
|
|
|
22 |
מבוא למבדק א. בן 9
קשיים בחשבון, שפה ונתקים |
מבדק מעשי א. בן 9 |
מערך טיפול א. |
|
|
|
|
23 |
הדגמת אבחון- ע.- בן 9 |
סיכום ומערך טיפול- ע. |
פולו אפ ע. אחרי 11 חודשים |
|
|
|
|
24 |
הדגמת אבחון- ש.- בת 7. כיתה א'. התנתקויות, קשיי התארגנות |
מערך טיפול ש. |
פולו אפ ש. אחרי 18 טיפולים |
|
|
|
|
25 |
מבוא והדגמת אבחון- מ.(תאום של ל) . בן 6
יוני 2016 הכנה לכיתה א'
|
מערך טיפול- מ. |
פגישת מעקב ובניית מערך טיפול עדכני- מ.
מרץ 2017 אחרי 9 חודשים מפגישת האבחון |
|
|
|
|
26 |
מבוא והדגמת אבחון- ל (תאומה של מ) בת 6.
יוני 2016, הכנה לכיתה א. |
מערך טיפול ל |
פגישת מעקב ובנית מערך טיפול עדכני- ל.
מרץ 2017 אחרי 9 חודשים מפגישת האבחון |
|
|
|
|
27 |
תאורית האבחון- חינוך מיוחד |
|
|
|
|
|
|
28 |
מבוא לאבחון- מ. בן 9. לקויות למידה מורכבות |
אבחון מעשי- מ. |
מערך טיפול מ. |
פולו אפ מ. אחרי 8 חודשי טיפול |
|
|
|
29 |
הדגמת אבחון- אוטיז'ם. ע. בת 10 |
פולו אפ ע. אחרי 4 שנים (בת 14) |
|
|
|
|
|
30 |
מבוא למבדק -ע.
בן 10 וחצי. דיספרקציה ואוטיזם |
מבדק- ע.
בן 10 וחצי דיספרקציה ואוטיזם |
מערך הטיפול- ע. בן 10 וחצי.
דיפסרקציה ואוטיזם |
פולו אפ לטיפול ע אחרי 24 טיפולים
27.6.18 |
סיכום מפגש פולו אפ- ע. |
מערך טיפול 2-ע. |
|
31 |
הדגמת אבחון- אילמות סלקטיבית. ד. בן 7. |
ד.- פגישת טיפול 5 |
ד.- פגישת טיפול 16 |
ד.- פגישת טיפול 24 |
ד.- פגישת טיפול 34 |
|
|
32 |
תסמונת ויליאמס- ל. בת 6. הדגמת טיפול (2009) |
תסמונת ויליאמס- ל. בת 11 הדגמת טיפול (2014) |
תסמונת ויליאמס- ל. בת 12 הדגמת טיפול (2015) |
תסמנות ויליאמס- ל.- בת 13 שיעור לימוד שעון 2016 |
תסמונת ויליאמס- ל.- הדגמת טיפול 2017 |
|
|
33 |
פרוטוקול הטיפול במקרים של קשיי זיכרון
|
פרוטוקול הטיפול במקרים של דיספרקציה שפתית |
פרוטוקול הטיפול במקרים של דיסלקציה |
פרוטוקול הטיפול במקרים של דיסקלקוליה |
פרוטוקול הטיפול באוטיזם ASD |
פרוטוקול הטיפול
SCD
בעייה בתקשורת חברתית |
|
34 |
פרוטוקול הטיפול בדיסגרפיה |
חינוך מיוחד - טיפול במקרים של אוננות |
חינוך מיוחד- הגיינה של נערות |
פרוטוקול הטיפול בגיל הזהב / דמנציה |
|
|
|
35 |
ד"ר חנה באוער- מבוא אישי |
ד"ר חנה באוער-
מבוא לטיפול בלקויות למידה במקרים של קשיים נפשיים |
ד"ר חנה באוער ושירלי ורדי- מקרים של קשיים נפשיים ושילוב הטיפול עם בעלי מקצוע אחרים. סיפורים מהשטח |
|
|
|
|
כירולוגיה |
1 |
העור ומבנה כף היד |
קווי כף היד |
משמעות הזוויות באצבעות |
דרמטוגליפים- לופ קדמי ואחורי |
האגודל |
קווים עבים בכף היד- מאפייני פיגור. חיבור החומר |
|