כניסה לרשומים

טיוטה ארגון המורים חדש

שירלי ורדי ומרכז ורדי הינם בעלי הזכויות הבלעדיים של קטעי הוידאו שלהלן והם מיועדים לצפייה עבור תלמידי ובוגרי מרכז ורדי בלבד להם נתנו פרטי הכניסהלעמוד זה.אין להעביר את פרטי ההתחברות לעמוד זה- שם המשתמש והסיסמה לכל אדם ללא אישור בכתב מבעלי הזכויות.
טקסט אדום= שיעור הדגמה מעשי

שלב א'- ינקות
שלב ב'- גילאי שנה וחצי עד שש
1 מודעות גוף- הסבר המושג     ויסות      
2 התפתחות המערכת הטקטילית והסנסומוטורית   היפר סנסטיביות- הצפה של המערכת הטקטילית תת תחושתיות      
3              
4 מערכת ההצלבה מלידה עד גיל 5 מערכת ההצלבה- היכולת המצופה עד גיל 5          
5     גמילה- גילאי שנה וחצי ומעלה        
6              
7              
8 גרפומוטוריקה פעוטות גרפומוטוריקה גילאי 3-5 גרפומוטוריקה- דוגמאות ציורי ילדים גרפומוטוריקה ילדים- מעשי      
9 מוטוריקה עדינה- גיל הרך            
10 מערכת ההפרדות- גילאי הליכה ומעלה התפתחות המערכת הטקטילית- גילאים מתקדמים          
11 ADHD- תסמיני הליבה והשלכות משניות ADHD- גורמים פיזיולוגיים וגורמים סביבתיים ADHD- עקרונות שיטת ורדי        
12 זיכרון- עיקרון הרצף עד גיל 5            
13              
25 הדגמת אבחון ר. ג.- בן 4.
היפטוניה, קלמזיות ועוד.
           
26              
35 סיכום המערכות והרצף ההתפתחותי משלב הליכה
עצמאית ועד גיל 5
כיצד חש ילד בחינוך המיוחד          
36   תרגילים עצמיים לשיפור הקוארדינציה תרגולים מעשיים (בלון אורז וכו')        
               
               
שלב ג'- תאורית הטיפול והאבחון לגילאי 6 ומעלה
1   מודעות גוף מעל גיל 5          
2 מערכת ההצלבה מעל גיל 5            
3 תפיסה מרחבית מעל גיל 5 דוגמאות מעשיות לעבודה על תפיסה מרחבית מעל גיל 5 לימוד שעון        
4              
5 שיווי משקל גרפומוטוריקה גרפומוטוריקה ילדים מעשי        
6 מוטוריקה עדינה מעל גיל 5 מוטוריקה עדינה חינוך מיוחד          
7 היפטוניה מעל גיל 5 הטיפול במצבים של טונוס שריר מוגבר מעל גיל 5          
8 זיכרון- עיקרון הרצף מעל גיל 5   סיכום- מערכות הקואורדינציה בהקשר ליכולת
הקליטה והזיכרון
       
9   הפרדות המערכת הסנסומוטורית מעל גיל 5        
10 דמיון מודרך- מעשי, וכיצד מלמדים ילד לעשות בכיתה דמיון מודרך- חזרה פיתוח יכולת הקשב בהיבט קבוצתי ופרטני        
11              
12 גילאי 5-7- חיבור החומר. רמה מצופה ממערכות הקואורדינציה השונות            
13              
14 הדגמת אבחון מעשי- בת 16 בניית מערך הטיפול- בת 16          
15              
16              
17              
18 הדגמת אבחון- בת 13 (כיתה ז') תלמידה מצטיינת- בלק אאוטים וקשיי ארגון בת 13 תלמידה מצטיינת- סיכום האבחון ובניית מערך הטיפול          
19              
20 הדגמת אבחון מעשי- ס.- בת 11 עולה לכיתה ו' מערך טיפול ס.          
21              
22 הדגמת אבחון- ע.- בן 9 סיכום ומערך טיפול- ע. פולו אפ ע. אחרי 11 חודשים        
23 הדגמת אבחון- ש.- בת 7. כיתה א'. התנתקויות, קשיי התארגנות מערך טיפול ש. פולו אפ ש. אחרי 18 טיפולים        
24

מבוא והדגמת אבחון- מ.(תאום של ל) . בן 6

יוני 2016 הכנה לכיתה א'

מערך טיפול- מ. פגישת מעקב ובניית מערך טיפול עדכני- מ.
מרץ 2017 אחרי 9 חודשים מפגישת האבחון
       
25 מבוא והדגמת אבחון- ל (תאומה של מ) בת 6.
יוני 2016, הכנה לכיתה א.
מערך טיפול ל פגישת מעקב ובנית מערך טיפול עדכני- ל.
מרץ 2017 אחרי 9 חודשים מפגישת האבחון
       

 

ספריית הוידאו של שיטת ורדי להורים:


השיעורים שבספריית הוידאו שלפניכם מכילים ידע תיאורטי ומעשי רב ערך אשר בא להשלים את הטיפול של רופא הילדים ואת השירות הניתן בתחנה לבריאות המשפחה (טיפת חלב) אך לא להחליפו. בטרם ביצוע התרגילים המודגמים בשיעורים אלו אליכם להתייעץ עם רופא הילדים המטפל בילדכם.
התרגול המעשי הוא על אחריות המתרגל בלבד. המציג בשיעורים אלו אינו אחראי על אופן ביצוע התרגול בפועל.
במידה ואינכם בטוחים ביכולתכם לבצע את הפעילות בצורה נכונה פנו למאמן בשיטת ורדי.


טקסט אדום= סרטי הדגמה

שלב א'- ינקות- מלידה עד הליכה
1 אני מאמין כללי בסיס לעבודה עם תינוקות      
2 המערכת הטקטילית אחיזת תינוק זקיפת גב תינוקות- טיפים לשינה ריפלוקס
3 שלבי ההתפתחות מלידה עד גיל חודשיים מעכבי התפתחותסביבתיים מעכבי התפתחות טבעיים מודעות גוף תינוקות קו אמצע הגוף- מהו וחשיבותו
4 מתוך "פשוט להתפתח" תרגילי תמיכה מלידה ועד 3 חודשים הדגמת טכניקה השכבה על הבטן של תינוקת
בת 6 שבועות שמסרבת
מבוא לבעיות בטן היפוטוניה- מהי ומשמעותה תרגילים לתינוקות עם טונוס שריר מוגבר
5 שלבי ההתפתחות מחודשיים עד חצי שנה
כולל מערכת ההצלבה
מערכת ההפרדות אצל תינוקות התפתחות מערכת ההצלבה והתפיסה המרחבית אצל תינוקות טרום זחילה שיווי משקל תינוקות מתוך "פשוט להתפתח"- תרגילי תמיכה לגילאי 3 חודשים עד תחילת זחילה
6 ריפלקס מורו- משמעות מצב של "התקעות" בו התהפכות וסיבוב ציר      
7 שלבי ההתפתחות גילאי 6-8 חודשים
חלק א
הכנה לישיבה- תרגילים מעשיים
בשיטת ורדי
מבוא ועידוד זחילה המשך התפתחות מערכת ההצלבה והתפיסה המרחבית אצל תינקות זוחלים  
8 שלבי ההתפתחות גילאי 8 חודשים עד הליכה מתוך "פשוט להתפתח"- תרגילי תמיכה עד הליכה הדגמת אבחון תינוק בן 5 וחצי חודשים
קלמזיות בישיבה וזחילה
   
9 הדגמת אבחון חלק א'- א. תינוק בן 5 וחצי חודשים
תחילת זחילה
הדגמת אבחון חלק ב'- א.
תחילת זחילה
     
10 חשיבותה של חשיפה סנסומוטורית לתינוקות        
11 הדגמת אימון לעמידה וישיבה        
12 הדגמת אבחון- נ.. בת 10 חודשים
קושי בזחילה ויציאה מעמידה
פולו אפ אחרי חודש מהאבחון - נ. בת 11 חודשים      
13 שלבי התפתחות העמידה וההליכה הדגמת אימון הליכה והבנה קוגניטיבית מתוך "פשוט להתפתח" תרגילי תמיכה עמידה והליכה    
שלב ב'- גילאי שנה וחצי עד שש
1 מודעות גוף שלב הליכה ומעלה - הסבר המושג מודעות גוף- עקרונות העבודה ויסות תנועה    
2 התפתחות המערכת הטקטילית והסנסומוטורית חשיפה נכונה התפתחותית למערכת הסנסומוטורית      
3 "עמוד שידרה" קו אמצע ועמוד שידרה- הדגמה חיזוק חגורת כתפיים    
4 מערכת ההצלבה מהליכה ועד גיל 5        
5 תפיסה מרחבית+ הבנה תבניתית+מערכת המעגלים
לגילאי הליכה עד 5
תפיסה מרחבית- טכניקות עבודה לגיל הרך גמילה- גילאי שנה וחצי ומעלה    
6 מוטוריקה עדינה- גיל הרך        
7 הדגמת אבחון- פעוט בן שנה ועשרה חודשים (הכל תקין)        
8 גרפומוטוריקה פעוטות גרפומוטוריקה- דוגמאות ציורי ילדים גרפומוטוריקה ילדים- מעשי    
9 מערכת ההפרדות- גילאי הליכה ומעלה התפתחות המערכת הטקטילית- גילאים מתקדמים      
10 ADHD- תסמיני הליבה והשלכות משניות ADHD- גורמים פיזיולוגיים וגורמים סביבתיים ADHD- עקרונות שיטת ורדי    
11 זיכרון- עיקרון הרצף עד גיל 5 רצפים- תרגול מעשי עד גיל 5      
12 רעיונות מעשיים לאימון1
טל אייזן
רעיונות מעשיים לאימון 2
טל אייזן
רעיונות מעשיים לאימון 3
טל אייזן
רעיונות מעשיים לאימון 4
טל אייזן
רעיונות מעשיים לאימון5
טל אייזן
13 רעיונות למשחקים לשיפור הקואורדינציה הכנה לכיתה א'- מבוא לרמה נדרשת      
כותרת טופס התחברות
להרשמה
כפתור סגירה